Treści będą dostępne po wyrażeniu zgody na stronie KLAUZULA INFORMACYJNA COOKIES

Jak korzystać z serwisu telefonicznego?

Serwis telefoniczny

  • Zadzwoń pod numer 801 365 365 lub +48 42 683 82 32
  • Na klawiaturze telefonu wybierz "2", aby przejść do serwisu transakcyjnego
  • Wprowadź swój numer klienta i zatwierdź klawiszem #
  • Wprowadź PIN, potwierdź klawiszem #
  • Uzyskasz informację o saldzie oraz wysokości dostępnych środków na rachunku.
    Wybierając w menu klawisz "0" uzyskasz połączenie z konsultantem.

Funkcje

Sprawdź saldo
rachunku

W Pekao24 korzystając z telefonu sprawdzisz wysokość salda rachunku podstawowego i dostępnych środków, a także listę wykonanych operacji. Zawsze i wszędzie.

Wykonaj doładowanie

Bez wychodzenia z domu doładujesz telefon komórkowy w dowolnej sieci.

Porównaj funkcje kanałów

Numery

Serwis telefoniczny stacjonarne 801 365 365 komórki / za granicą +48 42 683 82 32
Aby przejść do serwisu ransakcyjnego, wybierz "2" 

Bezpieczeństwo

Korzystanie z serwisu telefonicznego wymaga uprzedniego zalogowania do Pekao24 numerem klienta i czterocyfrowym PIN-em. W serwisie konsultantów zostaniesz poproszony o zatwierdzenie niektórych operacji kodem z tokena sprzętowego, aplikacji PekaoToken, karty kodów jednorazowych lub kodem SMS w zależności od tego, z której metody autoryzacji korzystasz.


Operacje w serwisie telefonicznym, np. przelew lub doładowanie telefonu, możesz realizować wyłącznie po uprzednim ich zdefiniowaniu np. w serwisie internetowym lub u konsultanta.

Serwis telefoniczny Pekao24Makler

W serwisie telefonicznym Pekao24Makler otrzymasz dostęp do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem telefonu z funkcją wybierania tonowego w serwisie automatycznym lub za pośrednictwem konsultanta. Dzięki temu możesz swobodnie i bezpiecznie zarządzać swoim portfelem.
Konsultanci DM są do Twojej dyspozycji pod numerami telefonów 800 105 800 (połączenie bezpłatne) lub 22 591 22 00 (opłata wg cennika operatora) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Serwis automatyczny dostępny jest dla Ciebie przez całą dobę.

Aktualności

Wpłaty w bankomatach BLIKiem - nowa... 11 grudnia 2018 r. Bank Pekao S.A. wprowadził nową funkcję w aplikacji mobilnej PeoPay - wpłaty w bankomatach BLIKiem.

zobacz wszystkie