Jak korzystać z serwisu telefonicznego i SMS?

Serwis telefoniczny

  • Zadzwoń pod numer 801 365 365 lub +48 42 683 82 32
  • Na klawiaturze telefonu wybierz "2", aby przejść do serwisu transakcyjnego
  • Wprowadź swój numer klienta i zatwierdź klawiszem #
  • Wprowadź PIN, potwierdź klawiszem #
  • Uzyskasz informację o saldzie oraz wysokości dostępnych środków na rachunku i będziesz mógł wykonać operacje wybierając odpowiednie opcje z menu serwisu.
    Wybierając w menu klawisz "0" uzyskasz połączenie z konsultantem.

Serwis SMS

  • Wyślij na numer 3803 wiadomość tekstową
  • Wskazówki dotyczące treści SMS znajdziesz tutaj
  • Na numer telefonu, z którego został wysłany SMS otrzymasz wiadomość zwrotną potwierdzającą przyjęcie dyspozycji do realizacji.

Funkcje

Sprawdź saldo
rachunku

W Pekao24 korzystając z telefonu sprawdzisz wysokość salda rachunku podstawowego i dostępnych środków, a także listę wykonanych operacji. Zawsze i wszędzie.

Zrealizuj przelew

Możesz również wykonać przelew na rachunek zdefiniowany wcześniej u konsultanta TelePekao lub w serwisie
internetowym.
 

Wykonaj doładowanie

Bez wychodzenia z domu doładujesz telefon komórkowy w dowolnej sieci. Masz również dostęp do promocji przygotowanych przez operatorów.

Korzystaj z powiadomień na Twoją komórkę

W PekaoSMS możesz korzystać z funkcji powiadomień. Dzięki nim masz możliwość stałego kontrolowania zdarzeń na Twoich rachunkach i kartach w usłudze Pekao24. Możesz być informowany np. o próbie zalogowania na rachunek, zmianie limitów czy dokonaniu/braku realizacji przelewu.

Porównaj funkcje kanałów

Numery

Serwis telefoniczny stacjonarne 801 365 365 komórki / za granicą +48 42 683 82 32
Aby przejść do serwisu ransakcyjnego, wybierz "2" 


Serwis SMS komórki 3803

Bezpieczeństwo

Korzystanie z serwisu telefonicznego i SMS wymaga uprzedniego zalogowania do Pekao24 numerem klienta i czterocyfrowym PIN-em. W serwisie konsultantów zostaniesz poproszony o zatwierdzenie niektórych operacji kodem z tokena sprzętowego, aplikacji PekaoToken, karty kodów jednorazowych lub kodem SMS w zależności od tego, z której metody autoryzacji korzystasz.


Operacje w serwisie telefonicznym lub SMS, np. przelew lub doładowanie telefonu, możesz realizować wyłącznie po uprzednim ich zdefiniowaniu np. w serwisie internetowym lub u konsultanta.

Serwis telefoniczny Pekao24Makler

W serwisie telefonicznym Pekao24Makler otrzymasz dostęp do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem telefonu z funkcją wybierania tonowego w serwisie automatycznym lub za pośrednictwem konsultanta. Dzięki temu możesz swobodnie i bezpiecznie zarządzać swoim portfelem.
Konsultanci DM są do Twojej dyspozycji pod numerami telefonów 800 105 800 (połączenie bezpłatne) lub 22 591 22 00 (opłata wg cennika operatora) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Serwis automatyczny dostępny jest dla Ciebie przez całą dobę.

Aktualności

Nowa bankowość mobilna PeoPay Od 11.10.2017 r. Klienci Banku Pekao S.A. mogą korzystać z nowej aplikacji bankowości mobilnej PeoPay

zobacz wszystkie