Jak korzystać z serwisu telefonicznego i SMS?

Serwis telefoniczny

  • Zadzwoń pod numer 801 365 365 lub +48 42 683 82 32
  • Na klawiaturze telefonu wybierz "2", aby przejść do serwisu transakcyjnego
  • Wprowadź swój numer klienta i zatwierdź klawiszem #
  • Wprowadź PIN, potwierdź klawiszem #
  • Uzyskasz informację o saldzie oraz wysokości dostępnych środków na rachunku i będziesz mógł wykonać operacje wybierając odpowiednie opcje z menu serwisu.
    Wybierając w menu klawisz "0" uzyskasz połączenie z konsultantem.

Serwis SMS

  • Wyślij na numer 3803 wiadomość tekstową
  • Wskazówki dotyczące treści SMS znajdziesz w "Miniinstrukcji obsługi serwisów Pekao24".
  • Na numer telefonu, z którego został wysłany SMS otrzymasz wiadomość zwrotną potwierdzającą przyjęcie dyspozycji do realizacji.

Funkcje

Sprawdź saldo
rachunku

W Pekao24 korzystając z telefonu sprawdzisz wysokość salda rachunku podstawowego i dostępnych środków, a także listę wykonanych operacji. Zawsze i wszędzie.

Zrealizuj przelew

Możesz również wykonać przelew na rachunek zdefiniowany wcześniej u konsultanta TelePekao lub w serwisie
internetowym.
 

Wykonaj doładowanie

Bez wychodzenia z domu doładujesz telefon komórkowy w dowolnej sieci. Masz również dostęp do promocji przygotowanych przez operatorów.

Korzystaj z powiadomień na Twoją komórkę

W PekaoSMS możesz korzystać z funkcji powiadomień. Dzięki nim masz możliwość stałego kontrolowania zdarzeń na Twoich rachunkach i kartach w usłudze Pekao24. Możesz być informowany np. o próbie zalogowania na rachunek, zmianie limitów czy dokonaniu/braku realizacji przelewu.

Porównaj funkcje kanałów

Numery

Serwis telefoniczny stacjonarne 801 365 365 komórki / za granicą +48 42 683 82 32
Aby przejść do serwisu ransakcyjnego, wybierz "2" 


Serwis SMS komórki 3803

Bezpieczeństwo

Korzystanie z serwisu telefonicznego i SMS wymaga uprzedniego zalogowania do Pekao24 numerem klienta i czterocyfrowym PIN-em. W serwisie konsultantów zostaniesz poproszony o zatwierdzenie niektórych operacji kodem z tokena sprzętowego, aplikacji PekaoToken, karty kodów jednorazowych lub kodem SMS w zależności od tego, z której metody autoryzacji korzystasz.


Operacje w serwisie telefonicznym lub SMS, np. przelew lub doładowanie telefonu, możesz realizować wyłącznie po uprzednim ich zdefiniowaniu np. w serwisie internetowym lub u konsultanta.

Aktualności

Nowe funkcje w aplikacji Pekao24 na... Od 7 marca 2017 r. Klienci Pekao24 mogą przeglądać w aplikacji na tablety informacje o swoich kartach debetowych, w tym o kartach wielowalutowych.

zobacz wszystkie