Aktualności

16.10.2017

Nowa bankowość mobilna PeoPay

Od 11.10.2017 r. Klienci Banku Pekao S.A. mogą korzystać z nowej aplikacji bankowości mobilnej PeoPay. Nowa aplikacja PeoPay to połączenie większości funkcji serwisu internetowego Pekao24 z możliwością płacenia telefonem i wypłacania gotówki z bankomatu bez użycia karty.

Bank przygotował również nowe funkcje, których do tej pory nie było na polskim rynku.

Aplikacja mobilna PeoPay oferuje:

  • szybki podgląd rachunków, kart, kredytów i innych produktów w Banku Pekao S.A.,
  • wybór sposobu logowania: PIN, hasło maskowane, odcisk palca,
  • logowanie i zatwierdzanie transakcji odciskiem palca (telefon musi posiadać tę funkcję),
  • procentowy podgląd salda przed zalogowaniem,
  • wysłanie przelewu z historii operacji,
  • potwierdzenie przelewu w PDF,
  • prezentację wydatków w podziale na kategorie,
  • płacenie zbliżeniowe telefonem w sklepach w kraju i za granicą,
  • płacenie za zakupy internetowe od razu w telefonie bez logowania do bankowości internetowej,
  • wypłaty gotówki z bankomatów Banku Pekao S.A. bez użycia karty,
  • przelewy na numer telefonu do innych użytkowników PeoPay,
  • podgląd notowań giełdowych dla Klientów posiadających umowę z DM Pekao,
  • płacenie telefonem za granicą w walucie - aplikacja rozpoznaje walutę i pobiera środki z rachunku w EUR, USD, GBP, CHF jeśli na rachunku w walucie płatności znajdują się odpowiednie środki i podłączyliście Państwo ten rachunek w PeoPay.

Aplikacja PeoPay jest dostępna w oficjalnych sklepach z aplikacjami dla systemów Android i iOS.

Klienci korzystający z systemu Windows Phone w dalszym ciągu mogą korzystać z dotychczasowych wersji aplikacji mobilnej Pekao24 oraz PeoPay.

Pozostałe